Co je ketodieta

Sem vložte podnadpis

Na této stránce si vysvětlíme, jak funguje Low Carb strava, tedy Ketodieta nebo nízkosacharidová strava. Dozvíme se co je Ketóza a na co na všecko se u ní máte připravit. Jak je důležitá a jak zjistíte, že v ní jste. Řeknu Vám, z jakých potravin vaříme a jaké potraviny a suroviny můžete jíst u této stravy. Naopak se dozvíte, kterým se vyhnout obloukem. Řekneme si, jak se připravit na krabičky a jak často se měřit a vážit. Prozradím Vám, jaké veškeré výhody Vám tato strava přinese. A věřte mi, není toho málo.


Co je LowCarb strava

Low carb (česky: nízkosacharidová) je způsob stravování, při kterém omezíte sacharidy, máte dostatek bílkovin a navýšíte příjem zdravých tuků.

Zastavíte spalování sacharidů, které standardně tělo spaluje jako první, dodáte kvalitní bílkovinu se zdravými tuky a tělo začne spalovat Vaše tuky, které jste si dobu střádali.

Správně nastavená low carb strava je založená na skutečných kvalitních potravinách, žádné průmyslově připravené potraviny.

Nízkosacharidová dieta

je strava, kde snížíte příjem veškerých cukrů (sacharidů) navýšíte bílkoviny a zdravé tuky. Díky tomu Vaše tělo začne pálit vlastní tuky, z kterých si začne brát energii. Tomuto stavu se říká KETÓZA  dostanete se do něj cca do 2 - 5 dnů.

Ketóza

Tělo začne spalovat energii uloženou v přebytečných tucích. Proto není potřeba žádné fyzické aktivity - vaše tělo bude hubnout za vás. A to vše rychle, bez hladovění a námahy. Tím neříkám, že se nemůžete hýbat, pohybem vše jen zrychlíte, ale pozor na vyčerpání ORGANISMU. 

Keto-chřipka

Jakmile začnete jíst poctivě LC stravu po pár dnech se dostanete do takzvané ketózy, která je velmi důležitá. Při ní prostě pálíte své tuky. Při ní, však tělo může dostat ketochřipku.


Co je ketochřipka?

Zhubni v ketóze
Zhubni v ketóze

KETÓZA

Být ve stavu Ketózy je velmi důležité. Pokud v ní jsem, spaluji tuky a hubnu.

Dejte si pozor na příjem jakýchkoliv zakázaných surovin a cukrů. I jeden jediný rohlík Vás z ketózy může vyhodit. Nikdo neví na jak dlouhou dobu a můžete zase začínat od znovu. Dalším největším nepřítelem je alkohol. To je časovaná bomba plná cukrů a prázdných kilokalorií. No a samozřejmě sladkosti, dortíky a podobné "mňamky."

"Když už jste se dali do téhle krásné přeměny, vydržte a aspoň 2 měsíce si pití odepřete. Uvidíte, výsledky a to jak budete vypadat, opravdu stojí za to".

ČEMU SE VYHNOUT OBLOUKEM

U této stravy existují takzvané DOVOLENÉ vždy, POVOLENÉ občas a ZAKÁZANÉ potraviny. Pamatujte si takovou nápovědu - co je zelené, je dovolené. Všeobecně ve veškeré barevné zelenině je daleko více sacharidů než v zelené zelenině. No, ale pořád to není panák kávového likéru, bombička nebo povidlová buchta. To raději slupněte tu červenou papriku dvakrát. 

"Co opravdu nedělejte, nejezte cukry, nepijte alkohol. To Vás sesadí z ketózy a začínáte nanovo. Když to vydržíte týden bez cukrů, garantuji Vám, že už na cukry nebudete mít chutě. Opravdu. Mluvím z vlastní zkušenosti, já byla milovnicí sladkého."